Η συναυλία «Γιώργος Χατζηνάσιος – Στέφανος Κορκολής», θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 11 Ιουλίου 2026 στο Αρχαίο Θέατρο Δίου, στο πλαίσιο του 55ου Φεστιβάλ Ολύμπου.
Πρόκειται για μια ξεχωριστή μουσική συνάντηση δύο σπουδαίων δημιουργών της ελληνικής μουσικής, με τη συμμετοχή της Σοφίας Μανουσάκη και του Άγγελου Ανδριανού.
Σχόλια