Οι καλύτερες παραστάσεις της Θεσσαλονίκης (Μακεδονία) 2018-2019

«Υπάρχει και φιλότιμο»
από την Παρασκευή 5 έως και την Κυριακή 21 Απριλίου 2019
 στο Θέατρο Αριστοτέλειον.
Η κωμωδία των Αλέκου Σακελλάριου- Χρήστου Γιαννακόπουλου «Υπάρχει και φιλότιμο», μετά την επιτυχία στο θέατρο ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ, έρχεται στην Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Αριστοτέλειον, από την Παρασκευή 5 έως και την Κυριακή 21 Απριλίου.
Το πρώτο ανέβασμα του έργου έγινε από το Θέατρο Τέχνης το 1950 με τίτλο «Ανώμαλη προσγείωση», σε σκηνοθεσία του Καρόλου Κουν. Στα μέσα της δεκαετίας του ’60, ο Λάμπρος Κωνσταντάρας επιχειρεί νέο ανέβασμα με νέο τίτλο και το έργο δοξάζεται αρκετές φορές στη σκηνή και φυσικά στην κινηματογραφική οθόνη.
Τα έργα που έχουν ενδιαφέρον θεατρικό συνομιλούν με το χρόνο και όχι μόνο με τον καιρό τους. Η καρδιά της γραφής των Σακελλάριου- Γιαννακόπουλου χτυπά ακόμα δυνατά. Η μεγάλη κωμωδία δεν ασχολείται με τύπους και πρόσωπα αλλά με συμπεριφορές. Αυτές θα προσπαθήσουμε να ζωντανέψουμε στο προσεχές εγχείρημά μας. Βέβαια το γέλιο θα είναι παρόν για να πιστοποιεί και τις αδυναμίες μας και τα προτερήματά μας. Όλων!
Γιάννης Μπέζος, Δάφνη Λαμπρόγιαννη, Τάσος Κωστής, Χρήστος Γιάνναρης, Ντίνος Σπυρόπουλος, Νίκος Απέργης, Κωνσταντίνα Νταντάμη Θανάσης Ισιδώρου, Εύη Δαέλη, Ελένη Καραδάκη
Σκηνοθεσία Γιάννης Μπέζος
Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη
Σκηνικά: Αντώνης Χαλκιάς
Κοστούμια: Νικόλ Παναγιώτου
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Οργάνωση Παραγωγής Ντόρα Βαλσαμάκη
Μουσική επιμέλεια: Σιδερής Πρίντεζης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ντένια Στασινοπούλου
Γραφιστική επιμέλεια: Πέτρος Παράσχης
Φωτογραφίες: Μαριλένα Αναστασιάδου

Ημέρες & Ώρες

Τε 17/04
Ώρα: 19:30
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Πε 18/04
Ώρα: 21:00
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Πα 19/04
Ώρα: 21:00
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Σα 20/04
Ώρα: 18:30
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Σα 20/04
Ώρα: 21:00
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Κυ 21/04
Ώρα: 19:30
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Κυ 21/04
Ώρα: 21:30
Θέατρο Αριστοτέλειον
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη
Τιμές Εισιτηρίων:
20€, 15€ μειωμένο(άνεργοι,πολύτεκνοι και φοιτητές)
--------------------------------------------------------------


Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΣΤΟ RADIO CITY
Από Παρασκευή 29/3 έως 14/4
ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΚΗΔΕΣ ή ΒΡΟΝΤΑΚΗΔΕΣ;
Η μάχη φέτος θα είναι ανελέητη και θα έχει γέλιο μέχρι δακρύων…!
50 χρόνια μετά την ανεπανάληπτη αισθηματική κωμωδία της FINOS FILMS, η «Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ» για πρώτη φορά στο θέατρο σε διασκευή –σκηνοθεσία ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΑΛΑΡΗ, με τους ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΕΤΡΑΚΗ, την ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΔΙΑΒΑΤΗ στο ρόλο της μητέρας Φουρτουνάκη και τον ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ στο ρόλο του πατέρα Φουρτουνάκη, σε μια υπερπαραγωγή με 30μελή θίασο, τον Κρητικό χορευτικό σύλλογο του Αντώνη Βασσάλου και τον δημοφιλή Κρητικό λυράρη ΝΙΚΟ ΖΩΙΔΑΚΗ με την ορχήστρα του να ερμηνεύει ζωντανά μαντινάδες και την παραδοσιακή Κρητική μουσική της παράστασης.

Λίγα λόγια για την υπόθεση:
«Στην Κρήτη όπου διαδραματίζεται η ιστορία μας, οι βεντέτες έχουν την τιμητική τους. Έτσι λοιπόν οι δύο γνωστές και εύπορες οικογένειες οι Φουρτουνάκηδες και οι Βροντάκηδες, κρατώντας την παράδοση της βεντέτας ανά τους αιώνες, είναι στα μαχαίρια. Δεν μιλούν, ούτε χαιρετούνται όταν ανταμώνουν και φυσικά προσπαθούν με κάθε τρόπο να κρατήσουν μακριά τα μοναχοπαίδια τους μην τύχει και ειδωθούν και αγαπηθούν. Οι Βροντάκηδες έχουν ένα κανακάρη μορφονιό, τον Μανούσο (Παναγιώτη Πετράκη) που σπουδάζει στην Αθήνα και οι Φουρτουνάκηδες επίσης έχουν μια μοναχοκόρη το Κατερινιώ (Μαρία Κορινθίου), ένα αγοροκόριτσο μέν «μπουκιά και συγχώριο» δε, που κρατάει την βεντέτα ζωντανή. Η προίκα εκείνη την εποχή επίσης είχε την τιμητική της… Έτσι οι Βροντάκηδες καλούν τον μοναχογιό τους στην Κρήτη να τον παντρέψουν με το Λενιώ, που είναι όσο
«βαρέων βαρών» είναι και τα προικιά του. Οι Φουρτουνάκηδες από την άλλη, αρραβωνιάζουν το Κατερινιώ με τον ώριμο και μάλλον ασχημάντρα μεν, άρχοντα του χωριού δε, τον Καπετάν Σκανταλάκη και το ρίχνουν στο γλέντι. Σ’αυτό το γλέντι μέλλει να συναντηθούν για πρώτη φορά το Κατερινιώ με τον Μανούσο και εκεί με την πρώτη ματιά ανθίζει ένας έρωτας μεγάλος ως σύγχρονοι Ρωμαίος και Ιουλιέττα ! Όμως όλα αλλάζουν όταν αποκαλύπτεται η πραγματική ταυτότητα των δύο νέων, με ανατροπές, κωμικές εξελίξεις αλλά και δραματικές, μέχρι να φθάσει η στιγμή που θα πούμε «και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα», σε ένα κρητικό γλέντι με την λύρα και τη χαρακτηριστική σφραγίδα του δημοφιλούς Κρητικού καλλιτέχνη Νίκου Ζωιδάκη!

Συντελεστές:
Κείμενο: Λάκης Μιχαηλίδης
Διασκευή- Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης
Παραδοσιακή Κρητική Μουσική
Σκηνικά: Λία Ασβεστά
Κοστούμια: Έλενα Παπανικολάου
Φωτισμοί: Βασίλης Πλατάκης
Φωτογράφος: Μάνθος Τσακιρίδης
Video trailer: Φώτης Φωτόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτης: Κων/νος Φρίγγας
Διεύθυνση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα
Βοηθός παραγωγής: Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη

Πρωταγωνιστούν: Μαρία Κορινθίου (Κατερινιώ), Παναγιώτης Πετράκης (Μανούσος), Σταύρος Νικολαίδης (Ενωμοτάρχης), Σπύρος Μεριανός (Ιερέας), Ευτυχία Φαναριώτη (Λενιώ), Ανδρέας Κωνσταντινίδης (Μανολιός) και στον ρόλο του Βροντάκη ο Κοσμάς Ζαχάρωφ.
Φιλική συμμετοχή: Πέτρος Ξεκούκης
Στον ρόλο της μητέρας Φουρτουνάκη η Χρυσούλα Διαβάτη
Στον ρόλο του πατέρα Φουρτουνάκη ο Γιώργος Κωνσταντίνου

Συμμετέχουν: Κων/νος Φρίγγας, Χρήστος Ιντζέογλου (χωροφύλακας), Άρης Δελαγραμμάτικας (Μαθιός) και ο Κρητικός χορευτικός Σύλλογος «Βρακοφόροι Δυτικής Μακεδονίας»

Πρόγραμμα παραστάσεων:
Παρασκευή 29 Μαρτίου 9μμ
Σάββατο 30 Μαρτίου 6μμ & 9μμ
Κυριακή 31 Μαρτίου 7μμ

Τετάρτη 3 Απριλίου 7μμ
Πέμπτη 4 Απριλίου 9μμ
Παρασκευή 5 Απριλίου 9μμ
Σάββατο 6 Απριλίου 6μμ & 9:15μμ
Κυριακή 7 Απριλίου 8μμ

Τιμές εισιτηρίων:
Α Πλατεία: 25 ευρώ
Β Πλατεία: 20 ευρώ

Εξώστης: 15 ευρώ

ΤΙΜΕΣ TICKET SERVICES:


ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ Σ/Κ
ΠΛΑΤΕΙΑ-ΚΕΝΤΡΟ: 28€
ΠΛΑΤΕΙΑ Α': 25€
ΠΛΑΤΕΙΑ Β': 20€
ΕΞΩΣΤΗΣ: 15€ 10€
ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ
ΠΛΑΤΕΙΑ-ΚΕΝΤΡΟ: 28€ 25€
ΠΛΑΤΕΙΑ Α': 25€ 20€
ΠΛΑΤΕΙΑ Β': 20€ 15€
ΕΞΩΣΤΗΣ: 15€ 10€



Εισιτήρια και στο goldmall από 10 ευρώ
https://www.goldmall.gr/i-neraida-kai-to-palikari-theatro-radio-city-5749

-------------------------------------------------

Ριχάρδος Β’-Το Ρέκβιεμ ενός Βασιλιά
Θέατρο Αθήναιον - Θεσσαλονίκη
Για 8 μόνο παραστάσεις

24-31/3
ΠΕ, ΠΑ, ΣΑ:21:00 
ΚΥΡ.:20:00
εισιτ.: 12-15ευρώ
Μετάφραση: Κ. Καρθαίος 
Σκηνοθεσία-δραματουργία-σκηνογραφία- επιμέλεια κίνησης: Marlene Kaminsky 
Πρωτότυπη μουσική: Constantine 
Σχεδιασμός φωτισμού: Σεσίλια Τσελεπίδη 
Κοστούμια: Μαρία Σιαφάκα 
Κατασκευή σκηνικού και σκηνικών αντικειμένων: Ρούλης και Γιώργος Αλαχούζος 
Φωτογραφίες: Δημοσθένης Γαλλής 
Κινηματογράφηση trailer : Γιώργος Γεωργόπουλος - Multivision
Εκτέλεση παραγωγής: Πάνος Αγγελόπουλος 
Δημόσιες σχέσεις: Μαργαρίτα Σίσιου
Μάσκα: Wintercroft 

Παίζουν: Τάσος Νούσιας, Αλέξανδρος Φιλιππόπουλος 
Φωνή της Βασίλισσας: Μάιρα Μηλολιδάκη


Η παράσταση «Ριχάρδος Β’-Το Ρέκβιεμ ενός Βασιλιά» που συγκλόνισε το Αθηναϊκό κοινό, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές ,ανεβαίνει στην Θεσσαλονίκη.


Από τέλος Μαρτίου και για 8 μόνο παραστάσεις, ο Τάσος Νούσιας φορά το κοστούμι του αλαζόνα βασιλιά Ριχάρδου Β του Σαίξπηρ, βουτώντας στα άδυτα της ψυχοσύνθεσης του, ενσαρκώνοντας παράλληλα και τους κύριους αντιπάλους του.

Ο Ριχάρδος Β' ήταν ένας από τους πιο αινιγματικούς Άγγλους βασιλιάδες, που μετατράπηκε από τον Σαίξπηρ σε μια συναρπαστική, συγκινητική, μελέτη ενός τραγικού ήρωα και μιας ψυχής ποιητικής.

Το έργο «Ριχάρδος Β’-Το Ρέκβιεμ ενός Βασιλιά» αποτελεί μια πιο συμπυκνωμένη εκδοχή του «Ριχάρδου Β’. Ξεκινά, δε, από το τέλος: Ο Ριχάρδος έχει χάσει το θρόνο του από τον αντίπαλό του τον Μπόλιμπροκ. Φυλακισμένος πια, απογυμνωμένος από αξιώματα και προνόμια, βιώνει το σκοτάδι και την απόλυτη μοναξιά. Ώσπου ένας απροσδόκητος επισκέπτης εμφανίζεται στο παράθυρο της φυλακής, βγάζοντάς τον από τον λήθαργο. Ισχυρίζεται πως είναι ο πρώην σταβλίτης του και γίνεται η αφορμή ώστε ο έκπτωτος βασιλιάς να ζήσει ξανά νοερά το ένδοξο παρελθόν του και ν’ αναλογιστεί το ζοφερό παρόν του.

Φωνές από το παρελθόν αρχίζουν να ζωντανεύουν στη συνείδησή του. Ψευδαισθήσεις πλημμυρίζουν τον μικρόκοσμο της φυλακής του. Καθώς ο Ριχάρδος αναμετράται με τα αίτια του ξεπεσμού και της καθαίρεσής του, τον βλέπουμε να ταλαντεύεται μεταξύ παραληρήματος και διαύγειας, αμφιβολίας και αλαζονείας, χιούμορ και αυτολύπησης. Ο επισκέπτης, ο οποίος φαίνεται πως έχει μια μυστηριώδη δύναμη, προτρέπει τον Ριχάρδο ν' αντιμετωπίσει κατάματα τη θνητή αλλά και την ηθική του υπόσταση. Πλέον, αναζητά απάντηση σε μια τελευταία-ίσως την πιο καθοριστική-ερώτηση: «Τώρα που τα έχασα όλα, ποιος είμαι;»

Ο Σαίξπηρ έχει καταφέρει, όσο λίγοι συγγραφείς στην παγκόσμια δραματουργία, να περιγράψει μέσω της διήγησης των μύθων του, το εσωτερικό δράμα του ταξιδιού της ψυχής των ηρώων του. Τα έργα του δεν αφορούν μόνο τη λειτουργία της ανθρώπινης υπόστασης, αλλά μπορούν να ερμηνευτούν ως ιερά, ονειροπόλα ακόμα και μυστικιστικά






------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
          ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ
ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΒΙΚΤΟΡΟΣ ΟΥΓΚΩ
        Οι Άθλιοι
     Μεταφορά Για το Θέατρο: Μαρία Μπαλτατζή
Κάθε Σάββατο  έως τις 21/4.


Διάρκεια: 180΄ (με ένα διάλειμμα)

Τιμή Εισιτηρίου: 12€ (με ποτό)

Ώρα παραστάσεων
Σάββατο: Προσέλευση 7.30-7.45μ.μ.  Παράσταση: 8.00μ.μ.
Κυριακή: Προσέλευση 6.30-6.45μ.μ.   Παράσταση: 7.00μ.μ.



Ο Βίκτωρ Ουγκώ (1802-1885), ο δημιουργός του Γιάννη Αγιάννη και πιο πολυδιαβασμένος Γάλλος συγγραφέας όλων των εποχών, γεννήθηκε στη Μπεζανσόν της Γαλλίας το 1802. Ο πατέρας του ήταν αξιωματικός του Ναπολέοντα Βοναπάρτη και η μητέρα του γόνος παλιάς αριστοκρατικής οικογένειας, στην οποία και οφείλονται οι-αρχικά-φιλοβασιλικές και συντηρητικές αντιλήψεις του Βίκτορος Ουγκώ. Όμως, η καλλιτεχνική και προσωπική του ευαισθησία όχι μόνο τον οδήγησε σε μια σθεναρή υποστήριξη των φτωχών και καταπιεσμένων - των κάθε είδους «Αθλίων»- αλλά και τον ανέδειξε σε έναν γνήσιο και ειλικρινή οραματιστή της ατομικής λύτρωσης και της κοινωνικής προόδου.
Η καταπληκτική συγγραφική δεινότητα του Ουγκώ ήταν αυτή που του επέτρεψε να αποτυπώσει τα «πιστεύω του» στα λογοτεχνικά του κείμενα. Το έργο, όμως, που του άνοιξε την πύλη για το πάνθεον των Αθανάτων της λογοτεχνίας είναι το έπος των «Αθλίων». Πράγματι, το όνομα του Ουγκώ στη συνείδηση των αναγνωστών του είναι συνυφασμένο με το έργο- κολοσσό Οι Άθλιοι, 1862». Ένα αριστουργηματικό μυθιστόρημα που παραμένει επίκαιρο από το 1862 έως σήμερα. Πρόκειται αναμφίβολα για ένα βιβλίο-έργο  της παγκόσμιας λογοτεχνικής κληρονομιάς, τη Βίβλο του Ρομαντισμού, που έχει κερδίσει επάξια έπειτα από ενάμιση αιώνα ζωής τον τίτλο του κλασικού και είναι ένα από τα δύο πιο διαβασμένα  βιβλία και παγκόσμια Βest sellers (Καινή διαθήκη και Άθλιοι). Κι αυτό γιατί υπάρχουν έργα της λογοτεχνίας που ο πανδαμάτορας χρόνος δεν μπορεί να τα φθείρει, να εκμηδενίσει την αξία και τη σημασία τους, που μέσα απ' την αέναη ροή της ζωής αναδύονται πάντοτε σφριγηλά και αιώνια. Αυτά είναι όσα μεταδίδουν στον άνθρωπο ένα μήνυμα διαχρονικής αξίας, μια ιστορία παραδειγματική, που να μπορεί να ισχύει ως πρότυπο ζωής και πράξης των ανθρώπων. Στον λογοτεχνικό χείμαρρο των Αθλίων εκεί που σταματά η λογοτεχνία, ξεκινάει η ιστορία και εκεί που τελειώνει η φιλοσοφία, αρχίζει η πολιτική. Όπως ο ίδιος ο συγγραφέας αναφέρει σε κάποιο σημείο του βιβλίου «…το βιβλίο αυτό είναι ένα δράμα με πρωταγωνιστή το άπειρο. Δεύτερο πρόσωπο είναι ο άνθρωπος…».
Το άπειρο παίρνει τη μορφή του άχρονου και άτοπου της υπόθεσης της πλοκής. (Συνέβαιναν και συμβαίνουν παντού και-δυστυχώς-ακόμα και σήμερα στον 21ο αιώνα, βιώνουν άνθρωποι και λαοί φτώχια, πείνα, άγνοια, εξαθλίωση). Δεύτερο στην κατάταξη τοποθετεί ο Ουγκώ τον άνθρωπο. Τον ένα και μοναδικό άνθρωπο που κάθε φορά παίρνει  σάρκα και οστά ανάλογα με την κοινωνία στην οποία βρίσκεται και τους νόμους που την διέπουν. Ένας άνθρωπος που παραμένει σταθερός μέσα στο άπειρο και απλά σαν χαμαιλέοντας προσαρμόζεται στις επιταγές της εκάστοτε κοινωνίας.
«…οι Άθλιοι» γράφτηκαν για όλα τα έθνη. Δεν ξέρω αν θα διαβαστούν απ' όλους, όμως εγώ για όλους το έγραψα…»,
 «…όσο θα υπάρχει φτώχια, άγνοια και αθλιότητα πάνω στη γη, ιστορίες σαν κι αυτήν πρέπει να λέγονται…».
«…στο σκοτεινό σημείο όπου βρίσκεται ο σημερινός πολιτισμός, ο άθλιος ονομάζεται ΑΝΘΡΩΠΟΣ, που αγωνιά κάτω απ' όλα τα κλίματα και τα καθεστώτα, που στενάζει σ' όλες τις γλώσσες», Βίκτωρ Ουγκώ .
Οι «Άθλιοι» αποτελούν μια από τις πρώτες απόπειρες στο μυθιστόρημα να έρθει στο προσκήνιο της μυθιστορηματικής δράσης ο άνθρωπος της εργατικής τάξης και είναι επίσης από τα έργα εκείνα που ο λαϊκός χαρακτήρας τους βοήθησε την εργατική τάξη να τα αγαπήσει και να έρθει σε επαφή- ως αναγνωστικό κοινό- με τη λογοτεχνία.
Ουτοπικός σοσιαλιστής και κοινωνικός αγωνιστής με τη ζωή και το έργο του, προκρίνει την κοινωνική συμφιλίωση και την ειρηνική επίλυση των κοινωνικών προβλημάτων, θεωρώντας ότι ο ατομικός δρόμος προς την ηθική τελείωση, προς την καλοσύνη, οδηγεί στη «σωτηρία» του ατόμου και της κοινωνίας.
(Ωστόσο, σε πολλές σελίδες του έργου του, υπερασπίζεται αποτελεσματικά την επαναστατική βία).
Το πρώτο τέταρτο του 19ου αιώνα (1800-1825) σημαδεύεται από την έκρηξη μεγάλων εθνικών επαναστάσεων, με τις οποίες η αστική τάξη των υπό διαμόρφωση εθνών προσπαθεί να συγκροτήσει το κράτος της. Χαρακτηριστικότερη τέτοια περίπτωση είναι εκείνη της μεγάλης επανάστασης των Ελλήνων του 1821. Η διαδικασία συγκρότησης εθνικών συνειδήσεων ενισχύεται από μνήμες του μεσαιωνικού παρελθόντος των λαών (μύθοι, θρύλοι, έθιμα, τραγούδια). Όλο αυτό το υλικό, με τα πολλά μυθικά, μη ρεαλιστικά στοιχεία, ενσωματώνεται στην αισθητική του ρομαντισμού, ο οποίος γίνεται πλέον κήρυκας των εθνικοαπελευθερωτικών ιδανικών.
Ένα τέτοιο έργο είναι Οι Άθλιοι που διαδραματίζεται την ίδια εποχή, στο πρώτο μισό του 19ου αιώνα. Πρόκειται για μια εκτεταμένη τοιχογραφία της γαλλικής κοινωνίας του πρώτου μισού του 19ου αιώνα, με τις ταξικές και πολιτικές συγκρούσεις της, με όλο και πιο φανερή τη - συνειδητή παρουσία της εργατικής τάξης σε αυτές. Ένα έργο αρχέτυπο και κιβωτός, ένα ιστορικο-κοινωνικό σχόλιο των επαναστάσεων και του 19ου αιώνα μέχρι μια φιλοσοφική-θρησκευτική μελέτη για την αμαρτία, την τιμωρία και την πορεία ενός ανθρώπου προς τη λύτρωση και την εξιλέωση, έναν προβληματισμό για τα αιώνια ανθρώπινα ζητήματα. Περιγράφει τη ζωή των εξαθλιωμένων κατοίκων του Παρισιού και της γαλλικής επαρχίας των αρχών του 19ου αιώνα, ακολουθώντας τις περιπέτειες του Γιάννη Αγιάννη αλλά και του διώκτη του, του αστυνόμου Ιαβέρη. Είναι η ιστορία ενός εποχιακού εργάτη γης, του θρυλικού Γιάννη Αγιάννη, που η απόλυτη ανέχεια τον εξαναγκάζει να κλέψει ένα καρβέλι ψωμί και καταδικάζεται γι’ αυτή του την πράξη σε 19 χρόνια φυλακή. Τα κάτεργα τον μεταμορφώνουν σε κτήνος. Μετά την απελευθέρωσή του, η συνάντηση του με έναν επίσκοπο ο οποίος τηρεί τις πιο ανθρωπιστικές αρχές του χριστιανισμού, τον οδηγεί στο να αλλάξει χαρακτήρα και να επιδιώξει, ως σκοπό ζωής, την ηθική του τελείωση. Η μοίρα του ανθρώπου αυτού διασταυρώνεται με πολλά άλλα πρόσωπα σύμβολα. Την εργάτρια Φαντίν που η απόλυτη ανέχεια εξαναγκάζει να γίνει πόρνη. Τον άτεγκτο εκπρόσωπο της κρατικής εξουσίας, τον αστυνομικό Ιαβέρη που-αν και προερχόμενος απο το κοινωνικό περιθώριο-γίνεται ο πιο ένθερμος απολογητής και θεματοφύλακας της «τάξης. Το αποτρόπαιο ζευγάρι των Θεναρδιέρων, άκαρδων, πονηρών κερδοσκόπων. Την ομάδα των νεαρών επαναστατών, με χαρακτηριστικότερη μορφή τον «ροβεσπιερικό» Ενζολορά και τον Μάριο Πομερσύ που ερωτεύεται την Τιτίκα, κόρη της Φαντίν, που έχει μεγαλώσει ο Αγιάννης μετά τον θάνατο της μητέρας της.
Η ιστορία του Γιάννη Αγιάννη είναι η αγωνιώδης πορεία μιας ανθρώπινης συνείδησης από το βόρβορο και το χάος προς το Αγαθό. Η μακρόχρονη σύγκρουση ανάμεσα στον Ιαβέρη και το Γιάννη Αγιάννη είναι ένας συμβολισμός της διαπάλης ανάμεσα στον άνθρωπο του λαού και στους μηχανισμούς του κράτους. Γύρω απ' αυτούς τους δύο αμφίσημους χαρακτήρες, ο Ουγκώ συνθέτει μια ανεπανάληπτη πινακοθήκη. Συσχετίζει μ' έναν ρωμαλέο και ανεπανάληπτο τρόπο την περιπέτεια μιας ανθρώπινης ψυχής με την περιπέτεια ενός ολόκληρου λαού και μιας ολόκληρης κοινωνίας σε μια ταραγμένη εποχή. Στις σελίδες του βιβλίου παρελαύνουν όλοι εκείνοι οι ήρωες που γοήτεψαν και γοητεύουν γενεές ολόκληρες αναγνωστών και που εκφράζουν, χωριστά ο καθένας, ένα χαρακτηριστικό ανθρώπινο τύπο, μια συστατική πλευρά της ανθρώπινης ύπαρξης.
Η παράσταση των Αθλίων που παρουσιάζει η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ προσπάθησε να ακολουθήσει-όσο είναι δυνατόν θεατρικά-τη ροή του μυθιστορήματος του Ουγκώ. Η πληθώρα κοστουμιών εποχής, η μουσική άλλοτε ρομαντική  άλλοτε επική και άλλοτε επαναστατική, δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για να μπορέσει ο θεατής να ενταχθεί στον ανεμοστρόβιλο γεγονότων και συναισθημάτων που πλημμυρίζουν το Θέατρο, μεταφέροντάς μας με την μαγική θεατρική μηχανή του χρόνου στην Γαλλία των αρχών του 19ου  αιώνα και μας ανυψώνουν ψυχικά-τόσο- ώστε να συνταχθούμε με την αισιόδοξη προτροπή του Ουγκώ «Ακόμα και η πιο σκοτεινή νύχτα θα τελειώσει και ο ήλιος θα ανατείλει ξανά».
                                                           Μαρία Μπαλτατζή
Ερμηνεύουν (με αλφαβητική σειρά)

Ορφέας Εξηντάρης, Γιώργος Μακρής, Παντελής Μιχαλακάκης, Μαρία Μπαλτατζή, Αλίκη Μπράβου, Δημήτρης Παπαδόπουλος, Μαρία Τοπάλη, Μαρία Χατζηβασιλείου, Φανή Χατζημπάρμπα
Σκηνοθεσία: Μαρία Μπαλτατζή
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΤΗΛ/ΚΗ ΚΡΑΤΗΣΗ
2310285452-2310272909-6974195079
Ολύμπου 88-Θεσσαλονίκη




--------------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟΚ-ΤΟΚ
TOC TOC  
του Laurent Baffie


ενεργός τώρα! #Αγάπη_ρε... 

Από 22 Δεκεμβρίου και 12, 13, 19,20 Ιανουαρίου
Ημέρες και ώρες παραστάσεων

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018 – 21:00, Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018 – 20:00

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018 – 21:00, Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018 - 20:00, Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018 – 21:00, Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018 – 21:00, Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018 – 21:00, Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018 – 20:00

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019 – 21:00, Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019 – 20:00, Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019 – 21:00, Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019 – 21:00, Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019 – 21:00, Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019 – 20:00

Σάββατο 12&19 Ιαν.: 21:00

Κυριακή 13&20 Ιαν.: 20:00
Σάββατο 16&23 Φεβ.: 21:00
Κυριακή 17&24 Φεβ.: 21:00

Τιμές εισιτηρίων: 25, 20 ευρώ
                             15 ευρώ (μειωμένο)
Προπώληση: viva.gr και στο ταμείο του Θεάτρου (τηλ.: 2310 819 153)

Η θρυλική παράσταση που ανέβηκε στο θέατρο ΗΒΗ για πρώτη φορά το 2013 και από τότε παίζεται για 6 σεζόν στην Αθήνα, τώρα έρχεται στην Θεσσαλονίκη ανανεωμένη με καινούργιο θίασο και νέα, σημερινή ματιά!

Το TOC TOC από το 2013 έως και το 2018 καθήλωσε 370.000 θεατές.

Στατιστικά ο κάθε θεατής σε αυτές τις σεζόν, παρακολούθησε την παράσταση το λιγότερο 4 φορές, γέλασε 85 φορές και συγκινήθηκε με όλη του την ψυχή!

Ο καινούργιος θίασος αναλαμβάνει την ευθύνη να πετύχει νέα ρεκόρ!

Υπόθεση

Ο Ομάρ Ταρίφ ή bill dab ή αλλιώς Βασίλης Δαμπάογλου το τρελό Παόκι απ’ την Θεσσαλονίκη, με ανανεωμένο πλατίνα μαλλί αλογοουρά, κατεβαίνει με το ταξί του στην Αθήνα, να συναντήσει το γιατρό! Ιδεοψυχαναγκασμός του η αριθμομανία.
Ο Φώτης Σταθάκης έρχεται  με το σύνδρομό του, το "Jill de la Turret"...μπινελικώνει και γαυγίζει !!! Τα γαυγισματάκια του "βγαίνουν" σε καταστάσεις στρες, ο Φώτης είναι πολυτάλαντος και έχει εκατό ειδικότητες!
Η Κρητικιά Νίτσα Νοικοκυράκη με το βαλιτσάκι-οπλοστάσιό της καθαρίζει και απολυμαίνει ό,τι βρει μπροστά της και χτυπάει μικρόβια και ιούς ανελέητα!
Η Άννα Μαρία Κλεοπάτρα Μπιμπίκα, θεούσα πάντα, συνεχίζει να αρνείται ότι έρχεται στο γιατρό για την ίδια και τα τικ της, αλλά για μια φίλη, που δεν μπορεί να μετακινηθεί. Επικαλείται ακόμα όλους τους αγίους και τις ιδιότητες αυτών, ενώ όταν ακούει τα γαλλικά του "Ζαν Λουι" Φώτη, αρχίζει και τα ξόρκια!
Η Λαρισαία Λίλη Παπαγεωργοδημητρομανωλακίδη επαναλαμβάνει από την πρώτη στιγμή ό,τι λέει πάντα 2 φορές και “κάποιες φορές” επαναλαμβάνει την τελευταία λέξη ή συλλαβή. Σύνδρομό της η παλιλαλία!
Ο Μπάμπης Γραμμένος επιστρέφει με το μηχανάκι του... συνεχίζει να μην πατάει πάνω σε γραμμές αλλά, πλέον και να τραυλίζει, όταν τις βλέπει - θέμα μεγάλο έχει πια ακόμα και με τη συμμετρία!
Όλοι αυτοί, άγνωστοι μεταξύ τους, συναντώνται στον προθάλαμο του παγκοσμίου φήμης γιατρού, στις ικανότητες του οποίου έχουν εναποθέσει όλες τις ελπίδες τους για οριστική θεραπεία. Ο γιατρός όμως λείπει και, όπως συνεχώς ενημερώνει τους ασθενείς η βοηθός του, προσπαθεί να έλθει και όλο κοντεύει και όλο όμως αργεί.
Οι ήρωές μας περιμένουν και όσο περιμένουν κουβεντιάζουν και όσο κουβεντιάζουν οδηγούνται μοιραία σε group therapy αυτοδίδακτο ελλείψει ιατρού, τα αποτελέσματα του άκρως απρόσμενα και ανατρεπτικά, ξεκαρδιστικά και συγκινητικά.

TOC TOC Μία παράσταση... ψυχοθεραπεία!!!

Παίζουν:Κώστας Σπυρόπουλος, Δημήτρης Σταρόβας, Βίβιαν Κοντομάρη, Νίκος Πολυδερόπουλος, Κατερίνα Θεοχάρη, Γιούλη Τσαγκαράκη, Δημήτρης Κατσόγιαννος, Εβελίνα Καραπάνου.

Συντελεστές:

Διασκευή - Απόδοση Κειμένου: Κώστας Σπυρόπουλος - Κατερίνα Μπέη
Σκηνοθεσία: Κώστας Σπυρόπουλος
Σκηνικά: Γιάννης Μουρίκης
Κοστούμια: Νικόλ Παναγιώτου – Στεφανία Λυμπεροπούλου
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Video Art: Δημήτρης Ζόγκας
Artwork: Δημήτρης Γκάνιος
Α΄ Βοηθός Σκηνοθέτη: Δημήτρης Κατσόγιαννος
Β΄ Βοηθός Σκηνοθέτη: Εβελίνα Καραπάνου
Διεύθυνση παραγωγής: Δημήτρης Κουκάς
Παραγωγή: Κάππα Σίγμα productions
Το τραγούδι της παράστασης «Αγάπη ρε...» ερμηνεύει ο Πάνος Κιάμος σε μουσική Γιώργου Σαμπάνη και στίχους Νίκου Γρίτση
Διάρκεια παράστασης: 120’ (με διάλειμμα)



----------------------------------------------------------------------------------

Greece The Musicult
Πρόγραμμα Παραστάσεων:  24 Οκτωβρίου – 4 Νοεμβρίου 

Καθημερινά δύο παραστάσεις 
Απόγευμα 5:00μ.μ. και Βράδυ 9:30μ.μ.

Ώρες Ταμείων:
Δευτέρα έως Κυριακή:10:30-13:30 & 17:30-21:00
Προπώληση: Από Τρίτη 2 Οκτωβρίου 

Greece είν’ η χώρα της συχνής απεργίας, του τάβλι, του φρέντο, της πολλής ανεργίας!/ Μιας γενιάς δυστυχώς που δεν έχει να φάει μα αντί να δουλέψει, στην TV τραγουδάει!/ Greece είν’ η χώρα της δικής σου της πάρτης, της τρελής διαπλοκής, των θεσμών, της NOVARTIS!  /Της χοντρής αρπαχτής, της μεγάλης ρεμούλας, της – ναι μεν – πληρωμένης, όμως άδειας σακούλας! /Greece είν’ η χώρα του adidas, του Nike, της μεγάλης λαχτάρας για μια selfie και like, για «ΡΟΥΚ – ΖΟΥΚ», «Master Chef» και για «Power of love», για τραγούδια ποιότητας, αλλά και για γαβ – γαβ!/ Greece είναι γκολ με πιστόλια παρέα, με ξενόφερτα μιούζικαλ, δήθεν τρέντι κι ωραία! Με σουβλάκι, ντομάτα, πατάτες, κεμπάπ, με ελπίδα για χρήμα στα παιχνίδια του ΟΠΑΠ!/ Greece είν’ η χώρα δίχως Μέσι, Ζιντάν, δίχως Πούτιν και Μέρκελ και Ταγίπ Ερντογάν!/ Πλανητάρχη δεν έχει με αστείο μαλλί, ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ έχει και «τρελό» Σεφερλή!

Συντελεστές: 
Σκηνοθεσία: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ
Κείμενα-Στίχοι Τραγουδιών: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 
Σκηνικά: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΟΛΙΔΗ 
Ρούχα Χορού: ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Θεατρικά Κοστούμια: ΣΥΛΙΑ ΔΕΜΙΡΗ
Ενδυματολογική Επιμέλεια: ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΤΕΛΕ - ΠΕΝΝΥ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Μουσική Επιμέλεια: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ
Χορογραφίες: ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΛΑΣΣΗΣ 
Σχεδιασμός Φωτισμού: ΜΕΛΙΝΑ ΜΑΣΧΑ 
Ήχος: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ
Βοηθός Σκηνοθέτη: ΑΡΕΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ
Μουσική Παραγωγή: ΘΟΔΩΡΗΣ (TED) ΖΩΓΡΑΦΟΣ- ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΛΙΤΣΗΣ
Ενορχηστρώσεις: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΙΤΖΟΣ 
Rec/Mix/Master/ Sound FX/ Visual FX/Graphics: MINUS 2 PRODUCTIONS

Πρωταγωνιστούν:

ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ, 
ΑΡΕΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ, ΜΑΚΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΓΓΕΛΗ, 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΡΙΟΜΑΛΛΟΣ, ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΒΑΖΑΙΟΣ, ΖΩΖΑ ΜΕΤΑΞΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ,ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ

Συμμετέχει 6μελές μπαλέτο

ΘέατροRADIO CITY: Λεωφ. Βασ. Όλγας 11-Παρασκευοπούλου 9, Θεσσαλονίκη 54640, 2310-824970, 2310-819153




------------------------------------------------------------------------------------------


«ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
Οικογένεια…Αλαλούμ!!!                                                   
                               
της Μαρίας Μπαλτατζή
   
                  Κάθε Σάββατο (από 6 Οκτωβρίου) και για λίγες μόνον παραστάσεις

Προσέλευση: 8.30μ.μ. Παράσταση: 9μ.μ.  Διάρκεια: 120΄ (με 1 διάλειμμα)  Τιμή Εισιτηρίου: 10€ (με ποτό)
Σημείωμα Σκηνοθέτιδας
Στα χνάρια του παλιού καλού χρυσού ελληνικού κινηματογράφου και για 2η θεατρική περίοδο, σας παρουσιάζουμε την ελληνική ξεκαρδιστική κωμωδία Οικογένεια Αλαλούμ!!! διανθισμένη με ατάκες και μουσικά αποσπάσματα της περιόδου 1955-1974. Νοσταλγήστε, διασκεδάστε, και γελάστε με την ψυχή σας! Γέλιο, γέλιο, γέλιο!!!

Περίληψη Έργου

Θεσσαλονίκη1965. Μια πολυκατοικία. Δύο μοντέρνα διαμερίσματα. Δύο οικογένειες. Στην πρώτη οικογένεια η Βάσω, καλή οικογενειάρχης, χήρα βιομηχάνου μπακαλιάρου και τσιγκούνα. Η Άννα η αδερφή της, γεροντοκόρη που θεωρεί τον εαυτό της καλλιεργημένη και μεγάλη ποιήτρια. Η Βέτα, κουνιάδα της, γεροντοκόρη και αυτή, χαρτοπαίχτρα, μαδάει συστηματικά το πορτοφόλι της νύφης της για να ικανοποιήσει το πάθος της. Η Βάσω προσπαθεί να την παντρέψει για να γλυτώσει από την κουμαρτζού κουνιάδα της. Η Ζωή, κόρη της Βάσως, θέλει για σύζυγό της άντρα ευγενή, πολυταξιδεμένο και ξενόγλωσσο, άποψη με την οποία συμφωνεί απολύτως και η θεία της Άννα. Ο Λάκης, γιος της Βάσως, άεργος και κακομαθημένος, θαμώνας στα κλαμπ και στις ντίσκο, θεωρεί τον εαυτό του μεγάλο μουσικό χωρίς να έχει ιδέαν περί μουσικής. Η Ασημίνα, υπηρέτρια στο σπίτι τους, φτωχό κορίτσι από την επαρχία, φέρεται σαν νεόπλουτη και αυτή και προσπαθεί συνέχεια να αποσπάσει χρήματα από την Βάσω για να παντρευτεί. Ο Ζήκος, το παιδί για όλες τις δουλειές στη βιομηχανία της Βάσως, μαλώνει συνέχεια με την αφεντικίνα του.
Ο Προκόπης, Προϊστάμενος στη Βιομηχανία Μπακαλιάρου, άξιος υπάλληλος στην επιχείρηση αλλά άπραγος, ντροπαλός και λαϊκό παιδί, είναι ο επιθυμητός γαμπρός για τη Ζωή από την Βάσω. Ο Τομ, απατεώνας, παρουσιάζεται σαν Ελληνοαμερικάνος πλούσιος γαμπρός για τη Ζωή και ενθουσιάζει την ίδια και τη θεία της Άννα, που δεν θέλουν ν’ ακούσουν λέξη για τον Προκόπη. 
Στο διπλανό διαμέρισμα η Νίνα, μητέρα της Εύας νεανίζει και κυνηγάει νεαρούς. Η Εύα, τρελάρα, ακολουθεί την ρήση «τα κακά κορίτσια πάνε παντού». Ντύνεται
έξαλλα, κάνει πάρτι, συχνάζει σε ντίσκο και σε μπαρ, βγαίνει με πολλά αγόρια. Συμπαθεί την Βάσω και της εξομολογείται τα κατορθώματά της, με αποτέλεσμα πάντα να την εξοργίζει για την έξαλλη συμπεριφορά της. Η συνέχεια στη Σκηνή… Καλή σας διασκέδαση!               
                                                                                                                              Μαρία Μπαλτατζή

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά)

Ορφέας Εξηντάρης: Λάκης
Βάσω Μαυρίδου: Βάσω
Στέφανος Μαυρομάτης: Ζήκος
Παντελής Μιχαλακάκης: Τομ/Προκόπης/Γαμπρός για Βέτα
Γεωργιάννα Μπάρμπα: Ζωή
Αλίκη Μπράβου: Βέτα 
Ελευθερία Σωκράτους: Εύα
Μαρία Τοπάλη: Ασημίνα
Βασιλική Χαραλαμπίδου: Άννα

Σκηνοθεσία-Επιμέλεια Σκηνικών/Κοστουμιών/Μουσικής: 
Μαρία Μπαλτατζή


Ολύμπου 88-Θεσσαλονίκη
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΗ
ΤΗΛ. 2310285452-2310272909-6974195079
www.politeiatheatrou.blogspot.com
e-mail: politeiatheatrou@gmail.com
facebook: ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ (Oμάδα & Σελίδα